5.5.07

El port de Pals a TV3 (II)


(enviat per en Pere Baladron)


Benvolguts,

Torno al que vaig escriure ahir sobre la compra d'una carta naútica, pel Ajuntament de Castelló d'Empúries,jo per la meva part l'he gravat amb vídeo i ara ampliant l'imatge crec veure que al triangle format per les illes Medes, el poble de l'Estartit i el cap de Begur hi ha moltes naus ancorades.

Si no m'equivoco al mapa que us vaig fer donació, i que teniu penjat a la vostra web, de la regió de la que estem parlant el problema era precisament que no hi havia cap nau, amb la qual cosa no podíem provar ben bé que Pals vos estat un port.

Pere


www.HistoCat.cat

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

"La notícia és del dia 4 de maig al TN Comarques a les 14 hores.
La diu el mateix batlle del poble de Castelló d'Empuries.
La carta naútica és feta d'un frances , al TN dien el nom i tot, i és del 1764 on
repeteixo ja en aquell temps són marcats els indrets adequats per ancorar vaixells i de
fet és precisament on s'hi van construir els ports moderns de l'actualitat."
Pere

9:08 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home